Kismama jóga

A kismama jógát bárki végezheti, akit nem tiltottak el különben a terhessége alatt valamilyen okból a mozgástól. A 12. héttől ajánlott elkezdeni és egészen a szülésig szabadon gyakorolható.

ikonBővebben


Baba-mama jóga

A baba-mama jógán egy örömteli kapcsolódás alakul ki a kicsi és az édesanya között. Ez egy olyan játékos foglalkozás, melyből nagyon sokat tud tanulni mind a mama, mind a baba.

ikonBővebben


Suli jóga és Tini jóga

A kisiskolás gyermekek a foglalkozásokon játékosan, ám céltudatosan sajátítják el a jóga gyakorlatait.

A tini jóga a felnőtt jóga kapuja! Egy olyan időszakon kíséri kézen fogva a „fiatal felnőttet”, mely talán a személyiségfejlődés legzavarosabb, legnehezebb időszaka.

ikonBővebben


Hatha-Kundalíni jóga

A kundalíni jógát a tudatosság jógájának is nevezik. A gyors belső fejlődés, és a lélek megtapasztalásának egyik leghatékonyabb eszköze.
A Hatha-jóga a testen való uralom jógája. A fő jógairányzatokkal szemben nem a megszabadulást és az üdvösséget célozza, hanem a testi egészséget és tökéletességet, ahol valaki fizikai, érzelmi, szellemi és spirituális szinten is egyensúlyban van.
A két jógatípus ötvözésekor a Hatha jóga ászanái a Kundalíni jóga erőteljes kriyáival egészülnek ki, és együttesen formálják a testet-szellemet.

 


Hatha-flow jóga

A flow áramlást jelent, a Vinyasa flow órákon légzésünk és mozgásunk összehangolásával dolgozunk, folyamatos áramlásban. Míg a Hatha jóga statikusabb, hosszabban kitartott pózokkal dolgozik.
A Hatha flow jógában ezt a két irányzatot ötvözzük egymással. Dinamikáját tekintve lassúbb, mint a vinyasa, de intenzívebb, mint a hagyományos hatha jóga. A gyakorlás során végig törekszünk az áramlás megtartására és a légzésszinkronnal való együtt mozgásra. Az áramlás, ami ebben a gyakorlásban megjelenik lehetővé teszi, hogy megtapasztaljuk a mozgásos meditációt; elcsendesítsük  gondolatainkat, és rátaláljunk a belső békére.


Középhaladó jóga

Ez az elnevezés nem egy irányzatot, csupán nehézségi fokot takar. Az órákon megismerkedhetsz az ászanák mellett a jógaeszközök helyes használatával. Melyek sokat segíthetnek abban, hogy a kezdeti nehézségeken túllépve rájöjj, nincsenek előtted akadályok. A gyakorlatokat többnyire statikusan végezzük, nagy hangsúlyt fektetve a precizitásra. Abban szeretnélek segíteni, hogy minél hamarabb ráébredj, a tested nem  akadályozó tényező, hanem egy kapu az életed kiteljesítésében.


Jin jóga

A Jin jóga segítséget nyújt a rohanásból szabadulni és megnyugodni vágyó emberek számára, akiknek a mozgás és elmélyedés jelentheti a megoldást. Jin energiák; passzivitás, befelé fordulás, befogadás, mozdulatlanság, stabilitás,stb…. Chi Kung,Taoista jóga, Tai Chi, ötvöződnek a hatha és a kínai medicina meridián rendszerével. A taoista szerzetesek a test fiatalítására és öngyógyításra használták a hosszan kitartott pózokat. Az órákon minden alkalommal egy meridián párral ( Jin-Jang szervpár)foglalkozunk, amikhez egy érzelem s egy ászana sorozat tartozik.