menu

ÓRAREND

A hatályos jogszabályok értelmében csak azok látogathatják a csoportos foglalkozásokat, akik rendelkeznekvédettséget igazoló kártyával.
délutáni órákra előzetes bejelentkezés szükséges, vagy az adott oktatónál, vagy a Kapcsolat menüben megjelölt elérhetőségeinken!
A 2020. november 11-e előtt megváltott bérletek 2021. június 30-ig használhatók fel!

45-60 perces előre felvett  online óráinkat a GALÉRIA / ONLINE JÓGA menüpontban követhetitek nyomon.

ONLINE JÓGA

Gyermekjóga (5-8 éveseknek):

A gyermekjóga foglalkozás minden pillanatát átszövi a játékosság és a mese. A mozgásos elemek egy mesekeretre vannak felfűzve, az oktató miközben mutatja a gyakorlatokat mesél. Az órán megjelennek az alap ászanák, vannak légzőgyakorlatok, koncentrációt fejlesztő gyakorlatok, feszültségoldó gyakorlatok, érzelmi intelligenciát fejlesztő  és önbizalomerősítő játékok. Nagy hangsúlyt kap a helyes testtartás alakítása, a gerincprevenció. Mindez játékosan, énekkel és mondókával kísérve, sok humorral fűszerezve úgy, hogy a kisgyermekek számára befogadható és élvezhető legyen.  

Tini jóga (12-18 éveseknek):

A tini jóga a felnőtt jóga kapuja! Egy olyan időszakon kíséri kézen fogva a „fiatal felnőttet”, mely talán a személyiségfejlődés legzavarosabb, legnehezebb időszaka. Az életkorra jellemző fejlődési szakaszok támogatása az elsőrendű cél. Fontos a tudatosodás és a testfejlesztés is. A mozgáskoordinációt, a tartásjavítást, a helyes légzés elsajátítását, a koncentrációt és a relaxáció képességét játékos és élvezetes formában, örömteli módon kivitelezve fejlesztjük a foglalkozásokon. A csoportos foglalkozások kellemes légkörben zajlanak, ahol nem a versenyszellem dominál.

Hatha-Kundalíni jóga:

A kundalíni jógát a tudatosság jógájának is nevezik. A gyors belső fejlődés, és a lélek megtapasztalásának egyik leghatékonyabb eszköze.
A Hatha-jóga a testen való uralom jógája. A fő jógairányzatokkal szemben nem a megszabadulást és az üdvösséget célozza, hanem a testi egészséget és tökéletességet, ahol valaki fizikai, érzelmi, szellemi és spirituális szinten is egyensúlyban van.
A két jógatípus ötvözésekor a Hatha-jóga ászanái a Kundalíni jóga erőteljes kriyáival egészülnek ki, és együttesen formálják a testet-szellemet.

Vinyasa Flow jóga:

A flow áramlást jelent, a Vinyasa flow órákon légzésünk és mozgásunk összehangolásával dolgozunk, folyamatos áramlásban. A gyakorlás során végig törekszünk az áramlás megtartására és a légzés szinkronnal való együtt mozgásra. Az áramlás, ami ebben a gyakorlásban megjelenik lehetővé teszi, hogy megtapasztaljuk a mozgásos meditációt; elcsendesítsük gondolatainkat, és rátaláljunk a belső békére.

Jóga Precízen:

Ez az elnevezés nem egy irányzatot, csupán szempontokat takar. Az órákon megismerkedhetsz az ászanák mellett a jógaeszközök helyes használatával. A nagy biztonságot adó különböző segédeszközök az egyéni adottságokhoz alkalmazkodva segítik a fejlődést. A gyakorlatokat többnyire statikusan végezzük, nagy hangsúlyt fektetve a precizitásra. A formai kidolgozáson túl egyre szabadabb légzést, csendesebb elmét, vagyis testi-lelki egyensúlyt nyújt a gyakorlók számára. A változatos szekvenciák egyaránt fejlesztik az erőnlétet, stabilitást, flexibilitást és a koncentrációt. Célom pedig az, hogy minél hamarabb ráébredj, a tested nem  akadályozó tényező, hanem egy kapu az életed kiteljesítéséhez.

Gerinctorna: 

Az órák a megszokott has-, és hátizom erősítésen túl a gerincet nyújtó, mobilizáló,     vállízület, csípőízület mozgásterjedelmét növelő gyakorlatokból áll.

Hatha jóga:

Ez az irányzat az ászanák (fizikai gyakorlat) statikus, hosszabb ideig történő kitartásával, és a pránajámán keresztül a légzés tudatos irányításával segíti a testi-lelki egyensúly megteremtését. A Hatha jóga, lassabb ritmusa miatt kezdőknek is ajánlott.

Pilates:

Egyfajta átmenetet képez a nyugati és a keleti mozgáskultúra között, ötvözve a keleti jóga jótékony hatásmechanizmusát a nyugati, dinamikusabb mozgásritmikával. Ez egy olyan fizikai mozgás, mely a koncentráción alapul. A gyakorlatok végrehajtása meghatározott légzéssel, megfelelő időtartamig, az erőközpont alkalmazásával történik.

Alakformáló torna:

Ezen az órán az aerobiknál lassabb típusú mozgásformával találkozhatsz, ahol a gyakorlatok dinamikáját és energiáját megőrizve mérsékeltebb ritmusban tarthatod karban testedet.